Opening Speech

Hey,welcome to my new blog! Seblom ni aku dah ada satu blog ~

http://www.cajablogger.blogspot.com/


Tapi blog tu untuk graphic jer... Kalau interested,jenguk lah Caja Blogger tu ye :)

Why? Kenapa aku buat satu blog lagi.... Sebab,aku sekrang ni bosan sesangat... Pastu,tengok kakak aku pun dah mula mem-blogging pasal kehidupan harian dia terasa nak ikut serta pulak haha xP
Anyways,memang sekarang ni aku tengah bosan. Dah habis pekse SPM,tak der apa-apa nak buat...

Tak sabar nak mula post ni xP



PIMPING! My sister's blog http://www.justwidydib.blogspot.com/

12/10/08

Update...

Hmmmm,dah lama tak update blog niey... Bukan per,cuma tak der paper yang interesting happen.
Ekceli,aku tengah bosan. Selain dari maen komputer,tido... Lepas bangun,ambik giliran nak maen komputer. LOL.

Oh yer,I found something addictive! Guess what?

DBSK

Ahhhh,toooo much love! haha :P

Tiap hari aku duk tgk video perfomance dieorg





Mula nya aku mmg dah kenal group ni tapi masa tu aku tak minat dengar lagu Korea. Cuma layan lagu cina jer. Tapi lepas aku tgk cerita Dangerous Love,dieorg yang berlakon dlm citer ni. Terus terpikat

Aku pun apa lagi,terus cari info tentang dieorg. Mmg tak susah coz DBSK ni ada fanbase yang besar. Terkenal sesangat. Ada satu blog tu ada links untuk download full album,music videos,
gambar... Mak oi,mcm mana lah aku tak gila

Hari ni aku check nuffnang. Kalau total pulus still kat rm 0.00 aku nak tukar layout blog. Sbb kakak aku cakap kalau nak guna layout selain dari blogspot sediakan,nuffnang dah tak leh guna.
Tengok jer,total yang ada sekarang rm3.27. haha,tak jadi nak tukar layout huhu




No comments: